۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

چمران مطرح کرد؛

دانشگاه تهران اعتراض سازمان هواشناسی را وارد ندانست

دانشگاه تهران اعتراض سازمان هواشناسی را وارد ندانست

رئیس شورای شهر تهران در مورد ساخت و ساز دانشگاه تهران در مجاورت ساختمان هواشناسی گفت: این موضوع را از دانشگاه تهران پیگیری کردم و مسئولین دانشگاه اعتراض سازمان هواشناسی را وارد ندانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون ساخت خوابگاه دانشجویی از سوی دانشگاه تهران در مجاورت ساختمان ژئوفیزیک که اعتراض سازمان هواشناسی را در پی داشته، گفت: این موضوع را از دانشگاه تهران پیگیری کردم و مسئولین دانشگاه اعتراض سازمان هواشناسی را وارد ندانسته و گفتند که مدتهاست درگیر این بحث هستیم و استدلال کردند که اگر چنین باشد پس دیگر هیچ ساختمان ژئوفیزیکی در هیچ کجا نباید بتواند وظیفه خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: به هر حال نامه سازمان هواشناسی به شورای شهر به دانشگاه تهران ارسال شده است تا مورد پیگیری قرار گیرد و پاسخ دادند.

رئیس شورای شهر تهران درباره ضرورت ایجاد ساختمانی با ارتفاع زیاد در این محل نیز گفت: این ساخت و ساز برج نیست؛ بلکه می‌خواهند خوابگاه بسازند و قاعدتاً برنامه ریزی کردند و این موضوع مورد مطالعه و بررسی بسیار قرار گرفته است و تمام ابعاد و جوانب آن سنجیده شده است.

کد خبر 6265090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha